Het is erg druk bij ons. De telefoon staat op veel momenten roodgloeiend en de spreekuren staan veelal vol. Wij zijn ons er van bewust dat u soms lang moet wachten aan de telefoon en ook lang moet wachten voor u op het spreekuur terecht kunt. Dit zouden wij ook liever niet willen. De vraag naar zorg is momenteel erg groot. Wij doen ons best iedereen zo goed mogelijk te helpen.
Hoe doen wij dit?
- De agenda staat voor een klein deel open om vooruit in te plannen ( zo kunnen wij zaken die dezelfde dag gezien moeten worden op de dag zelf inplannen)
- Onze assistentes kunnen goed advies geven (beoordeling is niet altijd nodig)
- Onze assistentes kunnen goed inschatten of iets vandaag of na een paar dagen gezien kan worden (bij twijfel is er altijd overleg met één van de artsen)
Hoe kunt u ons helpen?
- Maandag is de drukste dag ( heeft uw vraag geen haast, bel dan een andere dag)
- Heeft u ons nodig, maar niet acuut? Stel uw vraag via de online omgeving (mijngezondheid.net of een e-consult via onze website)
- Kijk voordat u belt op thuisarts.nl voor informatie over uw klacht
Hopelijk kunnen we er met elkaar voor zorgen dat de praktijk toegankelijk blijft voor iedereen op het juiste moment.
Met vriendelijke groet namens iedereen van de Berent Avercamp praktijk!